Hari ini GMI telah mengumumkan DSAI dan TGNA bersama-sama dengan TGHA akan menyertai demontrasi bantah ISA pada 1hb Ogos ini, maka ramailah yang dijangka akan hadir di demontrasi tersebut. Selepas kenyataan GMI. Pro-ISA pula membuat kenyataan bahawa 2 lagi NGO akan menyertai mereke iaitu PERKASA dan Persatuan Seni Silat Lincah. Maka sama-samalah bersilat wahai para pedemontrasi jikalau bertembung. Masih tiada lagi cakap-cakap dari pihak Polis tentang demontrasi ini. Semua sebuk pasai kes SPRM. Kini Suara Di Jalanan kita telah diterima oleh manusia yang dahulunya menentang habis-habis, yang kata suara jalanan buat orang yang tidak bertemadun maka mereka kita telah meludah ke langit dan terkena batang hidung sendiri dan menjadi orang cukup tidak bertemadun.

Hari Ini cukup memboringkan itu aku ini, tiada kerja nak buat kat opis tue. Minggu nie jugak aku selalu tension lantas menjadi orang yang panas baran. Banyak benda yang tidak kena, semua membuat diri hampa, perkara yang ingat nak boleh selesai, tak selesai-selesai lagi, dah berlarutan dengan dekat 2 tahun dah, susah sangat nak selesaikannya.

Ada kebakaran telah berlaku di Flat PPR Batu Muda di Parlimen Batu dibawah jagaan YB Tian Chua. Mangsa sekeluarga telah ditempatkan di dewan orang ramai flat tersebut. Diharap ada bantuan disalurkan. Sebarang Pertanyaan boleh call 019-226125 (Hishamudin).

1 comments:

sabar,.. sabar.

sorry. i know am bit clumsy lately.

sob sob

Post a Comment

Jurnal mr KA

Yup. Im KA not KJ.

Followers